Aktualnie przeglądasz: Szkolenia » Kompetencje interpersonalne » Zarządzanie zmianą i konfliktami w firmie

Delegowanie zadań, budowanie zaangażowania, motywowanie

Głównym celem szkolenia jest rozwijanie kompetencji interpersonalnych w obszarze delegowania zadań o motywowania podwładnych.

W szczególności treści szkolenia koncentrować będą na:

  • czytelnym komunikowaniu się
  • delegowaniu zadań
  • udzielanie informacji zwrotnej
  • motywowaniu i budowaniu zaangażowania

Program szkolenia

  1. Kierowanie zespołem –kompetencje i umiejętności, rola i zadania lidera zespołu
    • Mój zespół
    • Etapy rozwoju pracownika
    • Motywacja i automotywacja - nagrody zewnętrzne i wewnętrzne
    • Efektywna komunikacja kluczem sukcesu w budowaniu zaangażowanego zespołu
    • Cele/zadania indywidualne i zespołowe
    • Zarządzanie priorytetami - klasyfikacja zadań pod kątem ważności i pilności - ZASADA EISENHOWERA
  2. Delegowanie zadań -wspieranie i egzekwowanie wykonania powierzonych zadań
    • Podejmowanie decyzji – decydowanie, a działanie
    • Wydawanie poleceń kontra delegowanie zadań i uprawnień
    • Precyzja w delegowaniu zadań i przekazywaniu informacji
    • Wspieranie w wykonaniu zadania
    • Sztuka motywowania przez delegowane zadanie
    •  „Miękka” kontrola zleconych i delegowanych zadań
    • Rozliczanie pracy wykonanej – kryteria, terminy, ocena, informacja zwrotna
  3. Motywowanie i budowanie zangażowania wśród pracowników
    • Zidentyfikowanie kluczowych motywatorów
    • Model zaangażowania organizacyjnego: wymiar myślenia, odczuwania, działania
    • Jasny podział zadań i obowiązków
    • Rozpoznanie cech indywidualnych członków zespołu
    • Umiejętność dopasowywania narzędzi motywacyjnych do poszczególnych pracowników zespołu
    • Motywowanie jako czynnik wpływający na wzrost efektywności zespołu
    • Model współpracy czy rywalizacji
    • Zasady prawidłowego stosowania nagród i kar

Opinie po szkoleniu

Z uwagi na zdobyte doświadczenie „strzał w dziesiątkę”. Wojciech, MZA Warszawa

Ciekawe treści, przykłady  z doświadczenia trenera - źródło przydatnych informacji i sposobów postępowania. Generalnie szkolenie było interesujące. Justyna, Sofidel Poland Sp. z o.o.

Ciekawe przykłady z życia, dobra energia i tempo. Andrzej, MZA Warszawa


Informacje i zgłoszenia

tel.: (22) 250 12 12, 739 278 100
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

Karta zgłoszenia na szkolenie

Karta zgłoszenia na szkolenie Karta zgłoszenia na szkolenie (279.6 kB)

Zapytaj o szczegóły